Dawid
Dołączył: 11 Kwi 2017 Posty: 12 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-03-11, 13:38 - 15lecie Stowarzyszenia Airsoft Grim Reapers-Chełm - Turniej
|
|
|
Witam,
Już dzisiaj jest nam niezmiernie miło zaprosić Was na turniej z okazji 15-lecia Stowarzyszenia Airsoft Grim Reapers - Chełm.
Informacje organizacyjne:
1.Opłatę za udział w turnieju można uiścić w następujące sposoby:
a) Opcja pierwsza - opłata za udział w spotkaniu wynosi 20 PLN - opłaty można dokonać w dniu imprezy ( zebrana kwota przeznaczona jest na organizację techniczną wydarzenia:
- ubezpieczenie NNW,
- gadżety pamiątkowe,
- zakup pucharów,
- zabezpieczenie medyczne przez wykwalifikowanych ratowników,
- artykuły spożywcze: woda itp.
b) Opcja druga: Prezenty od uczestników (od całej drużyny biorącej udział w turnieju) w postaci dymów/granatów (rodzaj i ilość) wymienionych poniżej:
1. 3 szt. x ed-60 lub
2. 5 szt. x gd-10 lub
3. 6 szt. x gh-2
Prezenty zostaną wspólnie wykorzystane podczas imprezy "Warszawa'86" w celu rozbudowania jeszcze bardziej rozgrywki:)
Decyzja należy od was jaki Chcecie nam zrobić prezent !!!
2. Grupa rejestrująca może stanowić maksymalnie 5 osób w tym: 4 osobowy skład grający oraz 1 osoba rezerwowa wchodząca w zastępstwo za zawodnika który np: odniesie kontuzję lub inne przypadki.
3. Ograniczenia mocy replik: 450 fps (pomiar fps na kulkach bb 0,2g), po dokonaniu pomiaru repliki zostaną oznakowane taśmą izolacyjną na froncie repliki następującymi kolorami:
- kolor zielony - do 300 fps
- kolor żółty - od 300 fps do 400 fps
- kolor czerwony - od 400 fps do do 450 fps
4. Dozwolone repliki HPA - właściciel repliki w swoim zakresie musi zapewnić niezbędne akcesoria do plombowania repliki takie jak: plomby, turnament lock itp. Właściciel osobiście dokonuje blokady w dniu imprezy przy Organizatorze. Po dokonaniu blokady właściciel może przystąpić do pomiaru mocy repliki
5. Dopuszczalny wiek 16+ osoby niepełnoletnie pozwolenie od rodziców/opiekunów!
6. Osoby poniżej 18 roku życia są zobowiązane do posiadania i korzystania podczas turnieju z masek "stalker" oraz hełmu
7. Maksymalna ilość drużyn: 10 w tym (drużyna Grim Reapers Chełm)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wzór pozwolenia dla niepełnoletnich:
https://drive.google.com/open?id=1A8pQup8YzQsypDAp2Xs-zw_akz2PVuZB
UWAGA!!!!!
uczestnicy wydarzenia, którzy nie ukończyli 18 roku życia zobowiązani są przedłożyć organizatorowi wydarzenia zezwolenie na udział w imprezie podpisane przez rodziców lub opiekunów prawnych zgodnie ze wzorem umieszczonym na forum Stowarzyszenia Airsoft Grim Reapers Chełm oraz mają obowiązek okazania organizatorowi imprezy dokumentu tożsamości umożliwiającego potwierdzenie wieku (legitymacja szkolna, dowód osobisty lub inny dokument...). Osoby, które nie spełnią tego wymogu zostaną wykluczeni z udziału w rozgrywce!!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Termin:
Data spotkania: 22 kwietnia 2018 (niedziela)
Miejsce: Iłowa 8, 22 - 110 Iłowa (woj. Lubelskie) - koordynaty: 51°15'59.7"N 23°33'04.3"E
Godz.: 9:00
Harmonogram rozrywki:
9:30 – zbiórka uczestników
10:00 – odprawa
10:30 – start imprezy
16:00 – zakończenie
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyposażenie niezbędne uczestników turnieju:
- posiadanie atestowanych okularów lub gogli
- posiadanie hełmu oraz maski stalker ze względu na bliskie odległości - osoby poniżej 18 roku życia OBOWIĄZKOWO muszą posiadać maski typu "stalker" oraz hełm
- posiadanie w ilości 3 sztuk magazynków mid/real
- dodatkowa amunicja
- łączność
- wyżywienia na czas turnieju
- zapas wody
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nagrody:
- specjalne puchary za zajęcie 1, 2 i 3 miejsca
- nagroda specjalna w dyscyplinie indywidualnej
- gadżety pamiątkowe
- wspólne biesiadowanie z okazji 15-lecia Grim Reapers Chełm
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
REGULAMIN ORAZ ZASADY ROZGRYWKI:
1. Postanowienia ogólne:
a) Uczestnik rozgrywki bierze w niej udział na własną odpowiedzialność:
- Minimalny wiek osoby biorącej udział to 16 lat - za pisemnym pozwoleniem rodzica bądź prawnego opiekuna (zgodnie z wzorem udostępnionym przez organizatora)
- Osoby poniżej 18 roku życia są zobowiązane do posiadania i korzystania podczas turnieju z masek "stalker" oraz hełmu osoby powyżej 18 roku życia podejmują indywidualną decyzję dotyczącą środków bhp
- Uczestnik odpowiada za samego siebie jak i środowisko w którym się znajduje - w tym teren rozgrywki,
b) Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelkie wyrządzone szkody (takie jak np.: uszkodzenia ciała, dewastacja terenu, zniszczenie sprzętu) przez graczy innym graczom, osobom trzecim oraz mieniu prywatnemu lub publicznemu – za te odpowiada osoba wyrządzająca daną szkodę,
c) Podczas gry obowiązuje NAKAZ posiadania odpowiedniej ochrony oczu oraz ZALECANE (nieobowiązkowe) jest posiadanie maski typu „stalker” oraz hełmu,
d) ZAKAZ pirotechniki!!!,
e) Niedopuszczalna jest jakakolwiek forma przemocy fizycznej,
f) Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia z gry osoby lub osób nie stosujących się do regulaminu rozgrywki, spożywających alkohol podczas trwania rozgrywki lub będących pod wpływem substancji odurzających,
g) Uczestnicy rozgrywki muszą być wyposażeni w kamizelki odblaskowe w celu oznaczenia trupa. (żółte lub pomarańczowe),
h) Nie tolerujemy „terminatorskich” zachowań, łamanie tej zasady grozi całkowitym usunięciem z gry,
i) Tradycyjnie proszę o grę fair play – unikajmy kłótni typu „dostałeś przecież!”,
j) Sposób uiszczenia opłaty wymieniony powyżej.
2. Wymagania i limity sprzętowe:
a) Ograniczenia mocy replik: 450 fps (pomiar fps na kulkach bb 0,2g), po dokonaniu pomiaru repliki zostaną oznakowane taśmą izolacyjną na froncie repliki następującymi kolorami:
- kolor zielony - do 300 fps
- kolor żółty - od 300 fps do 400 fps
- kolor czerwony - od 400 fps do do 450 fps
3. Czas trwania rozgrywki:
a) każda rozgrywka trwać będzie: 10 minut,
b) Każda runda będzie zaczynać się na sygnał dźwiękowy, celem informowania graczy o statusie gry,
c) metody zakończenia rozgrywki:
- upływ 10 minut,
- eliminacja wszystkich graczy z drużyny przeciwnej,
- zdobycie wyznaczonego punktu (maszt z flagą na którym umieszczona będzie tablica do ułożenia w odpowiednim położeniu) i utrzymanie go przez okres 2 minut
3. Zasady eliminacji drużyn:
a) Podczas wydarzenia każda z drużyn zdobywa punkty poprzez rozgrywane mecze,
b) Zasady punktacji:
- Wygrana 3 punkty,
- remis 1 punkt,
- przegrana 0 punktów
c) zawodnik po otrzymaniu trafienia jest zobowiązany:
- opuscić teren rozgrywki i kierować się do strefy OFF GAME - w sposób nie utrudniający prowadzenie działań pozostałym uczestnikom,
- założyć kamizelkę odblaskową oraz powiadomić pozostałych zawodników o trafieniu (okrzyk np.: „TRUP”),
- wprowadzamy zasadę „TRUP MILCZY” - całkowity ZAKAZ komunikacji się po trafieniu z pozostałymi członkami własnej drużyny, ponieważ z góry zostaną ustalone kanały radiowe dla uczestników, które będą nasłuchiwane przez GM oraz pozostałe drużyny na OFF GAME (złamanie tej zasady wyklucza zawodnika z dalszej rozgrywki!!)
d) kanały wyznaczone podczas rozgrywki:
- kanał 1 – TEAM 1
- kanał 2 – TEAM 2
4. Zasady toczenia rozgrywki:
a) Nakaz ognia pojedynczego w budynkach i z budynku na zewnątrz,
b) Ogień ciągły dozwolony wyłącznie na zewnątrz w odległości od 20 metrów od zabudowania,
c) bliskich dystansach (do 10m) nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa na kulkach bb 0,20g wynosi więcej niż 400 fps w miarę możliwości, należy strzelać w tułów lub nogi,
d) Jeżeli odległość do celu jest zbyt bliska do oddania strzału możliwa jest deklaracja słowna np: “Nie żyjesz”. Warunkiem jest zaskoczenie przeciwnika i wypowiedzenie deklaracji wcześniej. W sytuacjach spornych gdy deklaracja padnie równocześnie obaj uczestnicy starcia wędrują na respawn. Zapacować można tylko jedną osobą w pomieszczeniu!!!!,
e) Trafienie w replikę traktujemy jako trafienie w ciało,
f) Żeby strzelić wychylamy za ściany całą sylwetkę, nie wystawiamy samej broni !!!,
g) Nie strzelamy przez dziury w ścianie !!! Trzeba widzieć co się robi bo inaczej można zrobić komuś krzywdę!,
h) Osoba trafiona ma obowiązek nałożenia na siebie kamizelki odblaskowej !!!,
5. Zasady statystyk i fairplay:
a) Każda drużyna i gracz będzie miał prowadzoną statystykę.
b) Na terenie gry będą sędziowie w ilości 5 osób, którzy aktywnie będą obserwować graczy,
c) Podczas gry gracze za nieodpowiednie zachowanie mogą zostać ukarani żółtą kartą lub czerwoną kartą w zależności od popełnianych złamań zasad gry:
- nie będą się przyznawać do otrzymanych trafień – 1 ostrzeżenie powyżej tego zostaje wykluczony z rozgrywki,
- tworzenie sytuacji niebezpiecznych dla zdrowia lub życia uczestników – automatyczne wykluczenie z rozgrywki np.: zdejmowanie okularów ochronnych bez zgody sędziego, nie stosowanie zasady „pacowania” itp.,
d) dozwolony jest transfer zawodników wyłącznie w ramach jednej drużyny,
e) sprawy sporne rozwiązywane będą w chwili zaistnienia problemu!!! - poprzez zatrzymanie całej rozgrywki
f) Drużyna która nie zjawi się na wydarzeniu automatycznie przegrywa przez walkower
6. Strefa Off game:
a) ZAKAZ zdejmowania okularów ochronnych,
b) NAKAZ wykonywania poleceń Organizatorów bez zbędnej dyskusji.
6. Warunek uczestnictwa:
a) spełnienie wszystkich ww. wymogów,
b) podpisanie się na liście uczestników a zarazem zaakceptowanie ww. regulaminu w dniu turnieju
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mapa dojazdu:
Miejsce: Iłowa 8, 22 - 110 Iłowa (woj. Lubelskie) - koordynaty: 51°15'59.7"N 23°33'04.3"E
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mapa terenu rozgrywki:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Termin zapisów:
1. Jeśli do 9 kwietnia 2018 (poniedziałek) do godz. 18:00 na liście nie będzie min. 15 osób spotkanie zostaje odwołane.
2. Ostateczny termin zapisów ustalamy na 20 kwietnia 2018 do godz. 18:00
3. Maksymalna liczba uczestników to aktualnie 50 osób.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zgłoszenia uczestników rozgrywki:
OSOBY ZAINTERESOWANE WZIĘCIEM UDZIAŁU W TURNIEJU PROSZĘ O REJESTRACJĘ NA ZAŁĄCZONYM KWESTIONARIUSZU:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe0egFiOZKT6aDa_4oFE_m_ffx_tQsezGXSzRtbdE4xuM2FHg/viewform?embedded=true
UWAGA !!!!
1. Dowódcy drużyn lub ich przedstawiciele mogą wpisywać całą drużynę ; czyli więcej niż jedną osobę
2. .Lista uczestników będzie aktualizowana 2 razy w tygodniu na forum Stowarzyszenia GR Chełm oraz wydarzeniu na FB przez organizatorów turnieju.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lista uczestników:
Lista uczestników będzie aktualizowana 2 razy w tygodniu przez Organizatorów turnieju.
Drużyna nr 1: Stowarzyszenie Airsoft Grim Reapers - Chełm
1. Reprezentacja GR Chełm - Katarzyna "Kate" Ptak
2. Reprezentacja GR Chełm - Marcin "Partyzant" Szaniawski
3. Reprezentacja GR Chełm - Bartłomiej "Bart" Kozina
4. Reprezentacja GR Chełm - Bartłomiej "Bliźniak" Czerniej
5. Reprezentacja GR Chełm - Przemysław "Przemo" Grzesiak
Drużyna nr 2 - SOP Feniks
1. Mateusz "Frugo" Wójcicki, SOP Feniks
2. Grzegorz "Hudson" Kuźma, SOP Feniks
3. Rafał "Buli" Krawczyk, SOP Feniks
Drużyna nr 3 - Stowarzyszenie ASG 1 Batalion Szturmowy – Parczew
1.Olaf „Oli” Piątkowski
2. Grzegorz „Jeery” Jeżowski
3. Patryk „Śliwa” Płudowski
4. Kacper „Milan” Milaniuk
5. Mateusz „Drell” Ochnik
Drużyna nr 4 - Zespołu Szkół Energetycznych i Transportowych w Chełmie[b]
1. Przedstawiciel szkoły
2. Przedstawiciel szkoły
3.Przedstawiciel szkoły
4. Przedstawiciel szkoły
5. Przedstawiciel szkoły
[b]Drużyna nr 5 -
1.
2.
3.
4.
5.
Drużyna nr 6 -
1.
2.
3.
4.
5.
Drużyna nr 7 -
1.
2.
3.
4.
5.
Drużyna nr 8 -
1.
2.
3.
4.
5.
Drużyna nr 9 -
1.
2.
3.
4.
5.
Drużyna nr 10 -
1.
2.
3.
4.
5.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wydarzenie na fb:
https://www.facebook.com/events/856913744491213/
W razie jakiś pytań proszę o kontakt na:
Fanpage: https://www.facebook.com/grimreaperschelm
E-mail: grimreaperschlm@gmail.com
ZAPRASZAMY!!!!! |
Ostatnio zmieniony przez Gienka 2018-04-16, 22:16, w całości zmieniany 1 raz |
|