Forum Stowarzyszenia Airsoft - Grim Reapers Chełm

Archiwum scenariuszy - Warszawa'81 - zadania

Dawid - 2017-05-02, 10:30
Temat postu: Warszawa'81 - zadania
Mój pomysł na zadania:


Każda z drużyn dostaje pustą mapę bez oznaczeń lokalizacji sami muszą sobie zaznaczać na odprawach i kminić jak sobie poradzić..czyli wywiad, obserwacja i komunikacja między zawodnikami aby nie zrobił się bałagan jak na Duk Padiet..




1. ETAP 1 - Bazy (CCCR/PL/NATO)

- odprowadzenie drużyny przez GM,
- zawieszenie flagi obozu,
- odprawa dowódcy: rozdanie map,odpowiedzi na pytania graczy, wyznaczenie medyków ( nato – 3 szt., armia czerwona 3 szt., polska 3 szt),
- fortyfikacja bazy jeśli dowódcy uznają za potrzebne
- podział drużyn na odziały i wyznaczenie funkcji:
a) saperzy – wyłącznie oni mogę wysadzać, minować i rozminowywać ( nato – 2 szt., armia czerwona 2 szt., polska 2 szt),
b) patrole
c) wartownicy



2. ETAP 2 – Podchody / Rozpoznanie terenu (wszystkie wojska mają do siebie stosunek wrogi)

Polacy

1. Moździerz

a) dowódca zauważa, że podstawowy element moździerza został zagubiony i zleca udanie się do bazy amunicyjnej po brakujący elementy oraz amunicje do moździerza
b) odnaleziony element nie może zostać zamocowany gdyż brakuje wyspecjalizowanego klucza do naprawy moździerza, który może wykonać wyłącznie tokarz z Miasta Dorohusk
c) dowódca wraz z oddziałem udaję się w kierunku miasta w poszukiwaniu tokarza

2. Wodociąg ( podczas drogi możliwe pola minowe)


a) po dotarciu do miasta dowódca otrzymuje informacje ( od Kasi) że tokarza znajdą pod wodociągiem po uległ usterce i całę miasto nie ma wody,
b) po odnalezieniu tokarza okazuje się że bez brakującego elementu wodociagu nie jest w stanie naprawić go..a bez tej czesci nie jest w stanie uruchomic tokarki
c) wraz z wojskiem udaje się do opuszczonego budynku w poszukiwaniu rur (budynek na pks) po odnalezieniu rury wracają do wodociągu naprawiają uszkodzenie i wojsko wraca do bazy
d) po upływie czasu (10 min)..tokarz przychodzi do bazy w celu naprawienia moździerza

3. Patrole

- dowódca wyznacza patrole do pilnowania drug/skrzyżowań oraz bazy polskiej

Nato

1. Baza Budowlana - czas trwania bitwy 15 min. (GM decydują kiedy bitwa się rozpoczyna i kończy) muszą dać czas aby wojska Nato dotarły do mostu zaminowały i okopały w celu obrony bazy, następnie GM Armii Rosyjskiej puszcza oddział walczący o surowce. Bitwa się kończy na gwizdek i biały dym

a) dowódca wyznacza oddział do udania się do starej bazy budowlanej w celu pilnowania materiałów niezbędnych do odbudowy zniszczonych domów
b) niespodziewanie sklad zostaje zaatakowany przez oddział armii czerwonej w celu pozyskania surowcóe do budowy przeprawy wodnej, dowódcy Nato podejmuje decyzje:
- o obronie bazy i wyslaniu sił lub wycofaniu wojsk w celu unikniecia dodatkowych strat (decyzja należy do dowódcy)
c) dowódca rozkazuje wysadzenie głównego mostu w celu uniknięcia kolejnego ataku (po wykonaniu tego zadania GM ogradzają most taśmą i jest wyłączony z rozgrywki)

2. Caritas (Kasia chodzi z wojskami Nato)

a) Sanitariuszka z dzieckiem na rękach (kasia) zgłasza się do dowódcy wojsk Nato z informacją, że sytuacja humianitarna ludzi jest tragiczna..ponieważ pola uprawne są zaminowane i rolnicy nie mogą zbierać płodów rolnych i zwierzeta hodowlane padają..
b) wojska Nato eskortują cywili do obozu tymczasowego zlokalizowanego obok bazy Nato
b) dowódca wysyła patrol wojska do rozminowania pół uprawnych i pastwisk (3 pola)
c) po udanych rozminowaniu żolnierze zbierają płody rolne i zwierzęta i niosą do obozu humanitarnego w celu nakarmienia cywilów


3. Patrole

- dowódca wyznacza patrole do pilnowania brzegu rzeki Bug oraz bazy Nato
- uniemożliwienie przedostanie się grup dywersyjnych na teren polski i zniszczenie głównej przeprawy nad rzeką


Armia Radziecka

1. Przeprawa wodna

a) eleminacja oddziałów pilnujących mostu na rzece Bug oraz oddziałów patrolujących brzeg rzeki
b) dowódca zleca grupie komandosów zdobycie bazy ze składem materiałów budowlanych i wykonanie z nich tymczasowej przeprawy wodnej
b) po przeniesieniu materiałów do budowy tymczasowej przeprawy wodnej dowodca rozkazuje saperom budowę przeprawy wodnej (2 miejsca wyznaczone przez GR)

2. Tymczasowa baza

a) po przedostaniu się na terytorium polski dowódca zleca wykonanie tymczasowej bazy operacyjnej na terenie wroga (lokalizacja znana tylko Armii Radzieckiej i GM)

3. Patrole[/color]

- dowódca wyznacza patrole do pilnowania brzegu rzeki Bug oraz bazy radzieckiej

Uwaga!!!!

4. Samolot - zadanie skierowane do POLSKI / Armii Radzieckiej - drużyny mogą zdobyć dodatkowe gazy bojowe


a) GM powiadamiają dowódców baz Polski / Rosji o katastrofie samolotu gdzieś pośrodku terenu, który przewozi gaz..
b) drużyny udają się we wskazane miejsce w celu odnalezienia wraku
c) bitwa maksymalnie ma trwać 10 min. przerwana na gwizdek i biały dym
d) drużyny wracają do swoich baz i kolejnych zadań



ETAP 3 – Spalona ziemia

!!!!! Tajemniczy przyjaciel !!!!!!

a) podczas trwania rozgrywki wśród graczy pojawi się szpieg (Młody lub Kasia), który będzie przekazywał informację Armii Radzieckiej (zasady współpracy z jedną ze wskazanyc osób ustala wyłącznie Gienia i Dominik)

Armia Radziecka


1. Zakręcenie wody - 2 razy mogą próbować zdobyć wskazaną pozycję - po drugiej nie udanej próbie uznajemy że wojka koalicyjne wygrywają

a) dowodca zleca odzialom za wszelką cenę zniszczenie głównego wodociądu miasta w celu wywolania zamieszek
b) zniszczenie polegające na podlozeniu materiałów wybuchowych i ich detonacji (po wykonaniu zadania GM odgradzają teren taśmą)

2. Gaz
- 2 razy mogą próbować zdobyć wskazaną pozycję - po drugiej nie udanej próbie uznajemy że wojka koalicyjne wygrywają[/b]

a) po wykonaniu zadania z wodociągiem kolejnym krokiem jest wykonanie ataku gazowego na cywilnych mieszkańców miasta i żołnierzy przeciwnika
b) atak może być wykonany na dwa sposoby decyzja należy do dowódcy armii:

b1 – z bezpośredniego ataku armii radzieckiej na miasto
b2 – z użyciem szpiega

3. Operacja „Złamany stół” - 1 bitwa trwająca 20 min. przerwana na gwizdek

a) unimożliwienie odbycia spotkania się dwóch armii

4. Dywersja

a) niszczenie pół uprawnych
b) zabijanie zwierząt hodowlanych
c) ataki na bazy wojskowe, przejęcie składów zaopatrzenia
d) minowanie głównych traktów
e) podkładanie fugasów
f) inne działania wymyślone przez dowódców np.: pojmanie żołnierzy w celu uzyskania informacji

Polska/Nato (wzajemna współpraca)

1. Operacja „Okrągły stół”

a) organizacja spotkania dwóch dowódców na neutralnym terenie w sprawie podpisania wzajemnej współpracy i ustaleniu zasad w celu pokonania przeciwnika
b) ustalenie lokacji jakie armia ma pilnować (wodociąg, miasto)

2. Zagubione sierota ( prawda lub zasadzka na wojska)

a) Sanitariuszka lub Tokarz (Kasia / Kuba) zwraca się z prośbą o odnalezienie matki z małym dzieckiem zagubionego gdzieś na terenie wokół dorohuska
b) po odnalezieniu poszkodowanych okazuje się że matka nie żyje z powodu odniesionych ran a dziecko wymaga ewakuacji medycznej
c) wojska maja za zadanie za pomoca MEDEVAC udzielic pomocy poszkodowanemy dziecku (odpalenie dymów na lądowisku)


4. Operacja „Zdechły szczur”

a) wojska mają za zadanie przeciwdziałać ataką dywersyjnym na terenie polski
b) odnalezienie tymczasowej bazy armii radzieckiej na terytorium polski i zniszczenie jej (wysadzenie za pomocą pirotechniki)
c) wyparcie armii radzieckiej z terytorium polskiego poprzez zdobycie przeprawy wodnej

ETAP 4 – Ostateczne starcie

Armia Radziecka

a) armia wygrywa przez wykonanie zadań:
- zniszczenie wodociągu
- zagazowanie miasta
- zniszczenie bazy Nato (zdjęcie flagi wyklucza drużynę z dalszej gry a pozostali zawodnicy mają tylko po jednym życiu)
- zniszczenie bazy Polski (zdjęcie flagi wyklucza drużynę z dalszej gry a pozostali zawodnicy mają tylko po jednym życiu)

Polska/Nato

a) armia wygrywa przez wykonanie zadań:
- wszystkie wykonane zadania poboczne
- zlikwidowanie bazy tymczasowej na terenie polski
- zniszczenie bazy głównej Armii Radzieckiej (zdjęcie flagi wyklucza drużynę z dalszej gry a pozostali zawodnicy mają tylko po jednym życiu)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group